reklama

Drep

zobraziť viac ↓
asija 4 048 videní

štvrtý týždeň tréningu 10x10, na videu iba prvá séria... prosím o hodnotenie prevedenia, pripadné odporúčania tiež poťešia, ďakujem

  • Zverejnené: 1.5.2011 15:52
  • Páči sa: 60% (5 hlasov)
  • Obľúbené: 0
  • Komentárov: 20
  • Dľžka: 0:54
  • Kategória: športy
  • Tagy: drep, sq, squart, trojboj, powerlifting
reklama
Komentáre (20)
zobraziť viac ↓
  • trnavabulldog pred 7 rokmi a 11 m
    skús odvážiť kotúče

  • dominik146 pred 7 rokmi a 11 m
    skus robyt so 150 kg 6xpo 8 opakovani hlbka dobra bol by steba dobry powerlifter

  • geodet pred 9 rokmi a 7 m
    takze prve odporucanie, nabuduce otoc video o 90° :D a teraz k prevedeniu, kup si opasok a naloz tak o 50 kg viac, drepy patria k cvikom kde mas spravit cca 6-8 opakovani v 3-4 seriach s co mozno najtazsou vahou, po poslednom drepe musis vidiet hviezdicky pred ocami, inak svali neprinutis k rastu, dalej podloz si mensie kotuce pod paty a drepuj tak aby si mal stehna rovnobezne s podlahou, chodis prilis nizko a mozes si akurat tak unicit kolena (resp. na videu sa mi video ze prilis nizko zachadzas) to su moje rady :)